1. Müügitingimuste kehtivus
Müügitingimused kehtivad veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja https://midagiõnneks.ee omaniku 7 Trade OÜ (edaspidi Midagi Õnneks) vahel toodete ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Midagi Õnneks jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja hinnakirjas. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.
2. Hinnad
Veebipoes https://midagiõnneks.ee müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes.
Hinnad ei sisalda käibemaksu.
TASUTA TRANSPORT rakendub alates 40.- eurosest ostukorvist
3. Tellimuse vormistamine
Tellimuse vormistamiseks ja tootevalikuga tutvumiseks mine alalehele „Pood“
1. Leia tootevalikust sobilik toode ja klõpsa tootele lisainfo saamiseks.
2. Kui oled leidnud sobiliku toote, vajuta nupule „Lisa korvi“
3. Pärast toodete korvi lisamist avaneb paremalt külgmenüüst „Ostukorv,“ mis kuvab „Ostukorvi“ lisatud toodete nime, koguse ja hinna.
4. Seejärel saad minna toodete eest tasuma klõpsates nupule „Mine maksma“
5. Täida kontaktandmete lahtrid, mis on märgitud punase tärniga (*), et saaksime vajadusel sinuga ühendust ja teaksime, kuhu pakki saata.
6. Vaata üle tellimuse sisu, et ostukorvis oleksid vaid soovitud tooted ja vali rippmenüüst sobiv tarneviis. Transpordi maksumus kuvatakse vastavalt teenusepakkujale automaatselt.
7. Vali sobilik makseviis, seejärel pane linnuke lahtrisse „Olen tutvunud veebilehe müügitingimustega ja nõustun nendega“
8. Vajuta nupule „ Esita tellimus“ ja tasu toodete eest pangaülekandega.
9. Teie e-postile jõuab tellimuse info ja arve tasutud toodete eest.
E-poest on võimalik osta vaid neid teenuseid/tooteid mis on näidatud müüja e-poe “Pood” alalehel.
“Ostukorv”, “Mine kassasse” lehel saab soovi korral ostukorvi sisu muuta. Pärast tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei ole võimalik ning ostukorv tühjendatakse valitud teenusest/kaupadest. Kui ostja katkestab tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb teenused/kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud, võib alustada maksmist.
E-poes saab maksta tellitud kauba eest pangeülekandega. Ostja tasub tellimuse müügihinna ja kättetoimetamise tasu täies ulatuses ettemaksuna. Makseid võetakse vastu eurodes. Arve teenuse eest saadetakse e-posti aadressile pärast tellimuse kinnitamist.
Lisaks saab e-poes maksta Maksekeskuse kaudu ehk Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop ja Paypal’ga. Pärast tellimuse eest tasumist (pangaülekande tegemist) tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule ´´Tagasi kaupmehe juurde´´. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus. Ostja tasub tellimuse müügihinna ja kättetoimetamise tasu täies ulatuses ettemaksuna. Makseid võetakse vastu eurodes. Arve teenuse eest saadetakse e-posti aadressile pärast tellimuse kinnitamist.
Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.
4. Müügilepingu jõustumine
Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Midagi Õnneks arveldusarvele. 7 Trade OÜ, EE622200221077829116 Swedbank
5. Kohaletoimetamine
Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendi poolse arve tasumist) komplekteerib Midagi Õnneks tellimuse kokkulepitud ajal. Midagi Õnneks ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Midagi Õnneks ei saanud mõjutada või ette näha.
Orienteeruv tarneaeg on 2-3 tööpäeva. Kui tooted on meil pealaos, siis tarnime kauba Kliendile Eestis 2-3 tööpäeva jooksul. Kui tooted on meie partneri laos, siis on tarneaeg kuni 10 tööpäeva. Kauba toob koju kätte SmartKuller või saadame postipakiautomaati Omniva ja Itella Smart Post-iga.
SmartKuller
Kuuel päeval nädalas (E-L) pakkide kättetoimetamine tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev ja väikesaared). Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja tellida kauba tööle või koju.
Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist.
Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.
Kui tarneaeg jääb nädalavahetusele (L-P) ja pühade sisse, siis toimetatakse kaup järgnevatel tööpäevadel (E-R).
6. Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14 päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või loobuda tagasiostmisest.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mis võib olla vabas vormis. Palume lisada: Kliendi nimi, Kliendi aadress, Kuupäev, Tellimuse number ning Tagastamise põhjus.
Saatke avaldus e-posti aadressile info@midagiõnneks.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest. Tagastatakse kauba maksumuse summa, kuid mitte saatmisega seotud kulud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Tagastatava kauba võib saata postipaki automaati SmartPost või Omniva (Viru Keskuse bussiterminal). Saajaks märkida: Midagi Õnneks tel: 56257318
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
6.1 Kaubast taganemine pärast ostu sooritamist.
Kui ostja on sooritanud ostu ja tasunud selle eest ning otsustanud pärast 12h möödumisel taganeda oma ostust, kuigi ta ei ole veel tootega tutvunud ega kätte saanud, siis rakendatakse lepingust taganemise nõue 5% kogu kauba ostusumma väärtuses.
7. Pretensioonide esitamise kord
Midagi Õnneks vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmnevad kuni aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese kuue kuu jooksul ilmnenud puudused peavad eeldatavalt olemas olema juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Midagi Õnneks kohustus.
Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@midagiõnneks.ee.
Pretensioonis tuleb ära märkida:
1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;
2) Kaebuse esitamise kuupäev;
3) Kauba puudus;
4) Midagi Õnneks´ile esitatav nõue;
5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
Midagi Õnneks vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendi poolse pretensiooni kättesaamist. Kui Midagi Õnneks´il ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.
Midagi Õnneks ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote valedel tingimustel hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudused, kuid mitte tootepakendi puudused.
Juhul, kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
Kohtuvälise lahendi leidja internetipõhiste tarbijavaidluste lahendamisel vastavalt Euroopa parlamendi ja nõukogu (EL) määrusele 524/2013: vajuta siia.
Kui Klient ja Midagi Õnneks ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
8. Vääramatu jõud
Midagi Õnneks ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise hilinemise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise hilinemine on tingitud asjaoludest, mida ei saanud mõjutada või ette näha.